maandag 13 juni 2011

Witte kat mee naar de camping

Het tweede oortje is ook al te zien! Wat is dit een leuk werk om mee bezig te zijn zeg. Ik moet ook zeggen dat ik stiekem aan het kijken ben voor een andere leuk HEAD om te maken, ik vind de confettie in deze werken juist erg leuk om te doen. Af en toe is het vervelend hoor, 1 steekje van een kleur en dan weer een andere kleur. Maar de resultaten zijn echt prachtig! Misschien zo maar eens neuzen op de site van HAED, offe... heeft iemand een leuke suggestie? Ik ben benieuwd!

Liefs Lydia

3 opmerkingen:

  1. Leuk dat het andere oortje nu ook zichtbaar is. Confetti steekjes zijn op zich niet heel erg, maar soms ben ik in een bui dat ik ze niet kan uitstaan haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha ja die tijd zal ik vast ook nog wel krijgen dat ik er even flauw van ben!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een head is inderdaad super leuk om te doen, maar soms heb ik wel is behoefde aan wat anders, die kleine vind ik tot nu toe wel erg leuk. Die grote zijn echt 20 jaren plannen haha.

    Er is meer dan genoeg te vinden, dus succes

    BeantwoordenVerwijderen