zaterdag 11 juni 2011

De bak is vol

Gister kwam onverwachts het pakketje met mijn laatste garen die ik nodig ben voor de White Cat. De webshop zou niks verzenden tot de 15e in verband met vakantie, dus ik was gister echt blij verrast. Ik moest nog een paar dingetjes in huis doen, maar kon daarna beginnen met alles op bobbins te wikkelen. Gelukkig heeft vriendlief me nog even geholpen, want er was bijna geen doorkomen aan. Ik wilde beginnen met borduren! Haha. Uiteindelijk bleek dat ik nog 3 kleurtjes mis, nou ja die koop ik anders wel even in een handwerkwinkel.
Daarna natuurlijk lekker bezig gegaan met de White Cat. Ik ben het blauwe hoofddekseltje gaan invullen. Het is maar een klein stukje maar ben daar uiteindelijk de hele avond mee bezig geweest! Op de foto is het het donkerblauwe stukje.

Ik vind dit wel het leukste werk, paar steekjes van die kleur, paar kruisjes van de volgende. Ik word helemaal blij van die mooie kleurtjes.

De White Cat is namelijk een werk wat qua afbeelding ontzettend kitsch is. Maar juist daarom vind ik hem zo leuk!

Nou het kriebelt weer om hier even mee verder te gaan. Dus dat ga ik even doen! Ik wens iedereen hele fijne Pinksterdagen!

Liefs Lydia

2 opmerkingen:

  1. Ja het op wikkelen van de garen is een karwei op zich ;) Je bent een stuk opgeschoten sinds je vorige update!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou gelukkig zitten ze nu allemaal op de bobbins ;)

    BeantwoordenVerwijderen