maandag 2 januari 2012

Fall Fairy || Deel 16


Allereerst de allerbeste wensen voor 2012!

Hier is weer een update, de eerste update van dit jaar. Ongeveer 2/3e van de pagina is nu af. Het gaat best snel. Bij mijn vorige update werd gevraagd hoe dat het kan dat ik zo snel ben. Maar eerlijk gezegd heb ik geen geheim! Ik heb er alleen ontzettend veel lol in. En daardoor pak ik het werk er bijna elke avond wel even bij. Daardoor gaat het hard! Het is ook zo leuk om elke keer weer verder te zijn en wat tevoorschijn te zien komen!

Het gaat mij niet lukken om dit werk in 2012 af te ronden. Maar ik ben wel van plan om in 2012 het kattencollage van Francien’s katten af te maken. Deze gaat elke keer gewoon mee naar de camping. En ik wil komend jaar een kerstsok maken. Ik was al begonnen met het maken van 1, maar ik vind de stof waar ik nu mee werk voor de Fall Fairy vele malen mooier. Ik ga daarmee dus overnieuw beginnen en dan op 18ct aïda. Ik denk dat dit een veel mooier resultaat geeft.

Verder heb ik nog de Giraf met jong en de White Cat liggen, deze pak ik tussendoor en sowieso nadat het kattencollage af is ga ik hiermee verder op de camping. Nou ja dit is allemaal de planning, of nou ja, meer goede voornemens. Of dit gaat lukken? Dat gaan we zien!

xLiefs Lydia


3 opmerkingen:

  1. prachtige update,
    veel borduurplezier dit jaar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie voornemens toch. En zo'n groot werk zou je eigenlijk geen einddatum voor moeten hebben, gewoon lekker verder borduren wanneer het jouw uitkomt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi voornemen die ik ook heb staan zoals je weet. De katten collage is mooi, en fijn werk om mee te nemen. Het gaat ons zeker lukken deze af te krijgen, en de fall fairy. Die zal hier ook nog wel een extra jaar duren ;)

    BeantwoordenVerwijderen