maandag 17 oktober 2011

Fall Fairy || Deel 9

Hier volgt weer even mij wekelijkse update. De afgelopen week heb ik niet zo heel veel kunnen borduren. Al zou je dat niet zeggen als je de foto bekijkt! Het scheelt dat er nu veel grote stukken van dezelfde kleur zijn. Minder confetti. Dat borduurt lekker door! Ook de hokjes helpen erg. Ik moet zeggen dat ik er eerst sceptisch over was, maar ik vind het lekker borduren. Je hoeft zo minder uit te tellen als eerst, je ziet sneller waar een kleur ook moet komen. Ik vind het dus erg fijn en zal er zeker mee doorgaan!

Fijne week iedereen!

xLiefs Lydia

4 opmerkingen:

  1. Ik vind dat er toch wel een mooi stuk is bijgekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er alweer heel mooi uit, prachtig.

    alle beetjes helpen ;)

    Mvg Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je gaat zo snel hé! Ik gebruik geen hokjes meer, vond het toch niet zo makkelijk. Vooral dat uittellen was een ramp, dan borduur ik liever i.p.v dat ik hokjes zit te tellen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je het lekkerder vindt werken met hokjes, zelfs doe ik het niet maar dat kan altijd nog veranderen. Je bent aardig opgeschoten hoor.

    BeantwoordenVerwijderen