zaterdag 8 oktober 2011

Fall Fairy || Deel 8

Na veel borduren de afeglopen 2 week is het me gelukt! De 2e pagina is af! Ben er stiekem een beetje trots op dat het me gelukt is binnen zo'n korte tijd. Nu moet ik ook toegeven dat ik er best wel wat uurtjes in stop in het borduren. Maar het is gewoon een leuke verslavende hobby.

Om  het borduren nog wat makkelijker te maken, heb ik nu hokjes op het stof getekend om zo beter te kunnen zien welke kleur waar moet. Dat ziet er nou dus zo uit:

Ik heb zo al een klein stukje geborduurt en ik moet zeggen, het werkt fijn! Rechts bovenin begint een grote tak, een heel stuk met dezelfde kleur. Hier kon ik nu alvast mee beginnen door de hokjes. Je hoeft zo minder uit te tellen.

xLiefs Lydia

5 opmerkingen:

  1. De hokjes zijn inderdaad erg handig, had er helaas laatst een telfoutje inzitten, tja dan klopt alles ineens niet meer he :) Deze pagina is erg mooi, veel kleur afwisseling. Ik hoop dat ik er ook snel mee kan beginnen <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hokjeszijn inderdaad super handig met borduren. Ik heb ze zelf ook. Zoals je natuurlijk weet. Veel borduurplezierverder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaaf hoor! Ik gebruik geen hokjes...misschien toch een idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, je schiet goed op! Het is heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je gaat echt snel vooruit, het wordt heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen