vrijdag 23 september 2011

Fall Fairy // Deel 6


Deze week ben ik iets eerder dan normaal met het plaatsen van een update foto. Normaal gesproken doe ik dat op zondag, maar aangezien mijn vriend dan jarig is, en we het ele huis vol visite hebben zitten dan, weet ik niet of ik een update kan plaatsen. Daarom ben ik dus wat eerder. Maar gezien de vorige update vond ik zelf al dat ik een mooi eindje op weg was, dus daarom vond ik het natuurlijk ook leuk om te laten zien aan jullie!

Ik wens jullie alvast een heel fijn weekend toe!

xLiefs Lydia 

PS: Ik ben ook gaan schrijven voor een ander blog, borduurmutsjes genaamd. Neem ook hier eens een kijkje en laat een berichtje achter!

2 opmerkingen:

  1. Een eindje? Ik vind dat je een flink stuk bent opgeschoten! Je gaat vlot vooruit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat jij deze ook maakt! Ik ben begonnen in de andere hoek ;)
    Je bent al een flink eind!

    BeantwoordenVerwijderen