woensdag 31 augustus 2011

Fall Fairy // Deel 3

Afgelopen week hebben mijn vriend en ik heerlijk gekampeerd. Natuurlijk ging de Fall Fairy met me mee. Ook Francien's katten, maar de Fall Fairy is zo leuk dat ik daar amper aan toe kom. Ik had gehoopt een hele pagina af te krijgen, maar dat is me net niet gelukt. Komende week zit ik in Turkije, dus dan blijven de borduurwerken thuis. Dan ga ik lekker lezen. Het is toch teveel gedoe in de warme zon. Dus dat komt na die week vakantie wel weer!

 
Ik vind het trouwens erg leuk om vorderingen van anderen van de Fall Fairy te zien, ken je leuke blogs van meiden die ook hiermee bezig zijn, laat het me dan even weten!

xLiefs Lydia

2 opmerkingen:

  1. Wow, wat ben je een heel deel opgeschoten met je fall fairy!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo jeetje, jij hebt flink doorgeborduurd. Het wordt erg mooi,

    BeantwoordenVerwijderen