vrijdag 29 juli 2011

Francien's Katten || Deel 5

Na een aantal dagen weinig tijd te hebben gehad om te kunnen borduren, zie ik toch vorderingen. De 2e kat is zichtbaar! Ik heb getwijfeld of ik het bovenste blok niet verder af zou maken, maar de kat onder het blok lachte me toe. Er moesten steekjes voor gezet worden! En ondanks dat ik weinig tijd heb en dit eigenlijk een klein katje is (vergeleken met het eerste blok) kan je toch zien dat ik op geschoten ben!

Dit weekend gaan we heerlijk naar de caravan. Heb er zo'n zin in! Ook al is het niet echt super weer, ik geniet daar elke keer weer. Het lekkerste borduur ik daar, lekker op mijn tuinstoeltje, voetjes omhoog en nergens aan denken... Heerlijk!

Nu ga ik nog even verder met de kat, er moeten speeltjes geborduurt worden. Anders verveelt deze kat zich ook maar! ;)

Fijn weekend iedereen!

xLiefs Lydia

2 opmerkingen:

  1. je bent al een heel stuk verder, ben zeer benieuwd naar de 2de kat.

    Veel plezier dit weekend, hopelijk met mooi weer ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je ook aan 2e kat hebt begonnen! Het wordt erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen